FANDOM

Znany Komentator szczerze o DanieluMagicalu

Daniel Marian Zwierzyński (ur. 27.08.1993 w Toruniu, znany także jako DanielMagical) – główny bohater i prowadzący streama, zawodowy bokser. Syn Mariana Zwierzyńskiego i Małgorzaty Zwierzyńskiej, przyrodni brat Łukasza Malankowskiego. Ma otworzoną działalność gospodarczą.

Obecnie przebywa w zakładzie karnym w związku ze skazaniem na karę pozbawienia wolności oraz postępowaniem w sprawie publicznego pochwalania zabójstwa Pawła Adamowicza na jednym ze streamów.

Przed rolą w serialu Zwierzyńscy

Przed karierą streamerską, Daniel, absolwent technikum informatycznego (od ojca otrzymywał alimenty najprawdopodobniej w wysokości 350 zł), był pracownikiem infolinii Cyfrowego Polsatu (gdzie pracował też Ozek); były to dla niego jak wspominał ciężkie czasy, gdyż nasłuchiwał się co dzień niemiłych słów od klientów w jego stronę, lecz mimo tego nie poddawał się. Pracował również w T-Mobile z Oliverem, który wyjechał za granicę. W sumie pracował na tych stanowiskach przez 2 lata, również w czasie steamowania. Na potrzeby pracy w callcenter założył działalność gospodarczą na mieszkanie mamy, stąd od początku dobrze znany był jego adres domowy jak i mailowy. Nabyte doświadczenie służy mu dobrze w tłumaczeniu widzom, że wie, jak ciężko się żyje na małej pensji. 

Rola w serialu Zwierzyńscy

Daniel rozpoczął streamowanie Tibii w 2014 roku.

Po eksmisji jego oraz Guzika z mieszkania, które wynajmowali, podjął się remontu mieszkania jego mamy. Powodem eksmisji było palenie peruki oraz inne antyczne dymy.

Pierwszym etapem był remont pokoju, w którym, na wspólnym łóżku, spali Łukasz oraz Daniel i nierzadko inni uczestnicy strumyka pod wpływem alkoholu. W początkowych fazach uczestnikami remontu byli Daniel, Jaca oraz Guzik. Szybko okazało się, że Daniel jest najmniej uzdolniony manualnie i nie nadaje się do budowlanki, więc w remoncie głównie uczestniczyła pozostała dwójka (Daniel ograniczał się do trzymania drabiny). Gdy Guzik musiał wyjechać, w związku z wykonywanym zawodem (kucharz), do miejscowości nad morzem, drużynę zasiliła obecność Seby, który okazał się równie bezużyteczny jak Magical. Cały ciężar remontów spoczął na Jacku, który po 12 godzinach w pracy robił remont do późnych godzin.

Należy wspomnieć o tym, że remont był przeplatany z częstymi kociołkami, nocnym spaniem, oraz dymami.

Przyznał się do zaprzedania duszy diabłu co sprowadziło na niego Obłudnika.

Od 14 sierpnia 2017 przebywał, wraz z Małyszem, w areszcie. Pozostał w nim przez 48 godzin. W późniejszym etapie kariery odwiedzał komisariat jeszcze kilkadziesiąt razy w różnych celach. Między innymi „na dozór”, złożyć zeznania lub by odebrać Gochę z wytrzeźwiałki.
Daniel bije polaka

Kariera sportowa

30 czerwca 2018 roku podczas gali Fame MMA przegrał jednogłośnie na punkty, pierwszą zawodową walkę bokserską z Adrianem "Polakiem" Polańskim. Stylem bokserskim przypomina połączenie Andrzeja Gołoty pod koniec jego kariery z Marcinem Najmanem. 13 października zawalczył na gali Fame MMA 2 z Rafonixem przegrywając łamiąc sobie piszczel co spowodowało przekreślenie dalszej kariery w MMA i wielomiesięczną rehabilitację.

Bilans walk zawodowych

Liczba walk 2
Liczba zwycięstw 0 (0 KO)
Porażki 2 (1 KO)
Remisy 0
Waga ciężka

Ostateczna walka z Rafonixem

44060343 317365715719987 4243058909671063552 n

Złamana Noga

Po latach walk internetowych, wyzwisk, wjazdów na Urzędniczą doszło 13 października 2018 do ostatecznej walki Daniela z Rafonixem na Fame MMA 2. Przegrał po zaledwie 13 sekundach przez uderzenie w nogę, łamiąc ją przy okazji, dzięki czemu Rafonix wygrał pojedynek jak i odwieczną walkę.

Rafonix2
Danielek

Koniec?

15 stycznia 2019 roku wraz z Gosią został zatrzymany przez policję po tym jak 13 stycznia podczas Finału WOŚP prezydent Gdańska Paweł Adamowicz został zaatakowany przez nożownika, co Daniel skomentował słowami "niestety przeżył" po czym pijana Gosia dodała "Niech zdycha" po czym następnego dnia zmarł. Po ataku nożownika policja zaczęła monitorować sieć w poszukiwaniu wypowiedzi nawołujących do nienawiści. Zatrzymano kilka osób, w tym naszych bohaterów oraz zabezpieczono komputer Daniela. 16 stycznia na Danę i Gohę nałożony został obowiązek stawiennictwa pięć razy w tygodniu na komisariacie, nadzór policyjny, obowiązek wpłacenia kaucji oraz co najważniejsze, zakaz publikowania treści ze swoim udziałem w Internecie. Oznacza to, że nie mogą pojawiać się na streamach a co za tym idzie kariera Daniela jako patostreamer jest zagrożona upadkiem. Od tamtej pory Daniel przebywa w zakładzie karnym, zaś prowadzeniem streama zajmują się Pezet i Jaca. [1]

12 lutego 2019 z uwagi na uchylanie się Daniela od wykonywania kary ograniczenia wolności za pobicia i groźby karalne, Sąd Okręgowy w Toruniu zamienił mu ową karę na 82 dni bezwzględnego pozbawienia wolności. [2].

Ciekawostki

  • Ukończył technikum, ale nie zdał matury i wyszedł ze szkoły nie mając tytułu zawodowego.
  • Na Steamie – tym samym na którym nagrywa film z openingu – ma awatar z anime.
  • Jest leworęczny, tak samo jak jego matka.
  • Nie znosi zapachu dymu papierosowego i denerwuje się, gdy ktoś pali w jego towarzystwie.
  • Ma lęk wysokości.
  • Wyznał, że w dzieciństwie był napastowany seksualnie przez

jednego ze znajomych Gochy – niejakiego Marka.

  • Na pierwszym streamie po złamaniu nogi pokazał swojego małego zaganiacza [Raczej +18]

Historia związków miłosnych Daniela

  • 20-30.11.2018 zerwanie z Angieszką
  • 01.12.2018 Ponowny powrót do Agnieszki
  • 05-10.12.2018 zerwanie z Agnieszką
  • 13.12.2018 Powrót do Agnieszki
  • 04.01.2019 Agnieszka wyzywa Daniela że ma małego penisa który jebie śledziem i znowu się rozstają.

Galeria